جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۱۰
کد خبر: ۷۵۲۶۶
|
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۱

با اجرای برنامه های ورزشی برای شهروندان تهرانی، بهار به منطقه 22 می آید

اداره تربیت بدنی منطقه 22، در راستای طرح استقبال از فصل بهار برنامه های متنوعی را برای شهروندان محدوده شمال غرب پایتخت برگزار می کند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 22، حسین مرادی شهردار منطقه در این باره گفت: « همزمان با فرا رسیدن ایام پایانی سال، حوزه اجتماعی و فرهنگی با هدف ارتقای سطح خدمات اجتماعی و فرهنگی به شهروندان به تفکیک ادارات موجود، برنامه های گسترده ای را برای شهروندان و با مشارکت آنان برگزار می کند. »

وی افزود: « برپایی غرفه ورزشی و ایستگاه تفریحی پاتوق محله، برگزاری مسابقات رقابتی در زمینه های والیبال، دارت، شطرنج، گل کوچک و ... از جمله این برنامه هاست. برپایی جشنواره های ورزشی بادبادک، کودک و جشنواره های ورزشی بومی و محلی و ... ، برگزاری همایش های پیاده روی و گردش در کوه، اجرای مسابقاتی با عنوان "زنگ ورزش" در بوستان ها، برگزاری جشنواره روز طبیعت، مسابقات ورزشی برای جانبازان، برپایی کارگاه آموزشی ورزش ذهن و تغذیه ورزشی از دیگر برنامه های تدارک دیده شده از سوی اداره تربیت بدنی منطقه 22 در طرح استقبال از بهار خواهد بود. »

شهردار منطقه 22 در پایان با اشاره به اینکه این محدوده از تهران، به دلیل فضاهای گسترده تفریحی گردشگری و فضای سبز، قابلیتهای بسیاری در جذب گردشگر دارد، خاطر نشان کرد: « عمده برنامه های تدارک دیده شده برای بهار سال 93 در مجموعه های تفریحی گردشگری همچون دریاچه شهدای خلیج فارس، آبشار تهران، بوستان جنگلی چیتگر و بوستان جوانمردان ایران و ... همچنین بوستان های بزرگ و کوچک محلی موجود در منطقه برگزار خواهد شد تا حتی مهمانان منطقه نیز فرصت استفاده و حضور در آنها را داشته باشند.

برچسب ها: منطقه 22
نظر شما